Εφημερίδα χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε έντυπη περιοδική έκδοση της οποίας η περιεχόμενη ύλη αφορά κατά πλειονότητα ειδησεογραφία τρεχόντων γεγονότων της περιόδου στην οποία εκδίδεται (ημερήσια, εβδομαδιαία κ.λπ.). Αυτή είναι και η ουσιώδης διαφορά από το έντυπο περιοδικό. Το σύνολο των εφημερίδων και περιοδικών ονομάζεται γενικότερα Τύπος διακρινόμενος ανάλογα σε "ημερήσιο τύπο", "εβδομαδιαίο τύπο" κ.λπ. ή "περιοδικό τύπο", ειδικότερα για τα περιοδικά. Οι εφημερίδες, όπως ομοίως και τα περιοδικά συγκαταλέγονται στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Σήμερα με την ηλεκτρονική τεχνολογική εξέλιξη απαντάται και το είδος της "ηλεκτρονικής εφημερίδας". Οι εφημερίδες απευθύνονται σε μεγάλο αριθμό αναγνωστών είτε με ειδησεογραφία γενικού περιεχομένου είτε ειδικού, λαμβάνοντας ανάλογους χαρακτηρισμούς, π.χ. πολιτικές, οικονομικές, αθλητικές κ.λπ. [Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια]

"Η εξουσία χαρίζει τα αγαθά της μόνο σε όσους επιθυμούν να την υπηρετήσουν". Μιχ. Σπέγγος........

..."Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά 'χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό. Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ' τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη.............Νίκος Μπελογιάννης

Μετάφραση (Translate)

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Ο Γ.Γ. Τουρισμού Γιώργος Κολέτσος λέει: για τον τουρισμό πρέπει να συμμετάσχει και η τοπική αυτοδιοίκηση, ώστε όλοι οι φορείς ενωμένοι να δουν προς την ίδια κατεύθυνση


Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού
 Γιώργος Κολέτσος στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Ο Γεν. Γραμμ. Γ. Κολέτσος του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού και δημοσιογράφοι..

Ο Γενικός Γραμματέας  Γιώργος Κολέτσος του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού στα γραφεία του ΕΟΤ Περιφερικής Υπηρεσίας Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας είχε το απόγευμα της 6ης Ιουνίου 2011 συνάντηση με Δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης για την ενημέρωσή τους σε θέματα τουρισμού της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Ο κος Κολέτσος αναφέρθηκε στην αύξηση του τζίρου που αναμένεται για τον τουρισμό της Μακεδονίας σημειώνοντας ότι οι πρώτες εκτιμήσεις ανεβάζουν τα ποσοστά τουριστών που θα επισκεφτούν τον τόπο μας.
Οι συντονισμένες ενέργειες του Υπουργείου στις έξω αγορές για τα πακέτα τουρισμού με τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες έχουν δρομολογηθεί και συνεχίζονται οι προσπάθειες. Τώρα θα πρέπει να συνεργασθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι ώστε να δίνονται καλές υπηρεσίες και μειωμένες τιμές. Θα υπάρξει κέρδος από την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα των τουριστών.
Στο στρατηγικό πλάνο για τον τουρισμό πρέπει να συμμετάσχει και η τοπική αυτοδιοίκηση, ώστε όλοι οι φορείς ενωμένοι να δουν προς την ίδια κατεύθυνση.
            Υπάρχουν προτεραιότητες σημείωσε και οι υποδομές πρέπει να προσεχθούν ιδιαιτέρως.
            Η Θεσσαλονίκη με την προέκταση του Λιμανιού και τις ανάλογες εργασίες για την αναβάθμισή του θα δώσουν δυνατότητες προσέγγισης του θαλάσσιου τουρισμού.
            Η συγκοινωνία πρέπει να λειτουργήσει στη Θεσσαλονίκη επί 24ωρου βάσεως, ένα θέμα πολύ σημαντικό για την πόλη.
            Το Αεροδρόμιο πρέπει να έχει καλύτερες υποδομές ώστε η διακίνηση των τουριστών να γίνεται απρόσκοπτη από καθυστερήσεις για την παραλαβή των αποσκευών τους ιδίως όταν υπάρχει μεγάλη κίνηση.
            Η Μακεδονία γενικώς έχει τη δυνατότητα του εναλλακτικού τουρισμού όπως ο χειμερινός τουρισμός, ο θρησκευτικός τουρισμός, ο θαλάσσιος τουρισμός και ο τουρισμός της πόλης.
            Ο εσωτερικός τουρισμός είναι ήδη μειωμένος αρκετά της τάξης του 25%.
            Ο ΕΟΤ κάνει συνεργασία με τους ιδιώτες για την τόνωση της ζήτησης του ελληνικού τουρισμού.
            Τα γραφεία του ΕΟΤ εκτός Ελλάδος γίνονται γραφεία πωλήσεων στο εξωτερικό.
            Ο Τουρισμός έφερε ήδη έσοδα στην Ελλάδα όπως δήλωσε η Τράπεζα της Ελλάδος από τον τζίρο του τουριστικού τριμήνου.
            Η Κρήτη, η Ρόδος και η Κως είναι στις πρώτες επιλογές τουρισμού με τη συμμετοχή βέβαια των ιδιωτών και την προβολή των επιχειρήσεων τους στο εξωτερικό.
Η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με την αναταραχή στην εγγύς περιοχή της Αφρικής- Ανατολής είναι λόγοι για την αύξηση του προορισμού στην Ελλάδα.
Ο ΕΟΤ με ανταποδοτικές δράσεις μέσω διαφορετικών προωθήσεων κάνει διαφήμιση με ψηφιακά μέσα. Το διαδίκτυο είναι ένας τρόπος προσέγγισης χωρίς υψηλό κόστος και με αποτελεσματικότητα.
Μειώθηκε ο αριθμός των εκθέσεων στο εξωτερικό με νέες εναλλακτικές μεθόδους προβολής. Με την βοήθεια αεροπορικών εταιριών και ξενοδοχείων μπορούν να προσκληθούν στην Ελλάδα δημοσιογράφοι, οι οποίοι θα κλείνουν συμφωνίες και θα πωλούν ελληνικό τουρισμό.
Περιοδικά με θρησκευτικό τουρισμό μπορούν να προβάλλουν τα προσκυνήματα που υπάρχουν.
Ο ιδιωτικός τομέας πρέπει να συνεργασθεί για κοινές δράσεις με μεγάλους tour operators για επενδύσεις, προώθηση και διαφήμιση.
Οι επισκέπτες στην Ελλάδα από Ρωσία, Κίνα και Ισραήλ είναι ήδη σε υψηλά ποσοστά και ακολουθούν Αγγλία, Γερμανία και Ουκρανία. Η τόνωση της ζήτησης θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα για όσους δραστηριοποιηθούν.






 Μάγδα Μυστικού-Καραγιαννιώτου
Δημοσιογράφος – ΕΔΣΤΕ
Εικαστικός συντάκτης
http://www.karagianniotou-mustikou.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου