Εφημερίδα χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε έντυπη περιοδική έκδοση της οποίας η περιεχόμενη ύλη αφορά κατά πλειονότητα ειδησεογραφία τρεχόντων γεγονότων της περιόδου στην οποία εκδίδεται (ημερήσια, εβδομαδιαία κ.λπ.). Αυτή είναι και η ουσιώδης διαφορά από το έντυπο περιοδικό. Το σύνολο των εφημερίδων και περιοδικών ονομάζεται γενικότερα Τύπος διακρινόμενος ανάλογα σε "ημερήσιο τύπο", "εβδομαδιαίο τύπο" κ.λπ. ή "περιοδικό τύπο", ειδικότερα για τα περιοδικά. Οι εφημερίδες, όπως ομοίως και τα περιοδικά συγκαταλέγονται στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Σήμερα με την ηλεκτρονική τεχνολογική εξέλιξη απαντάται και το είδος της "ηλεκτρονικής εφημερίδας". Οι εφημερίδες απευθύνονται σε μεγάλο αριθμό αναγνωστών είτε με ειδησεογραφία γενικού περιεχομένου είτε ειδικού, λαμβάνοντας ανάλογους χαρακτηρισμούς, π.χ. πολιτικές, οικονομικές, αθλητικές κ.λπ. [Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια]

"Η εξουσία χαρίζει τα αγαθά της μόνο σε όσους επιθυμούν να την υπηρετήσουν". Μιχ. Σπέγγος........

..."Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά 'χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό. Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ' τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη.............Νίκος Μπελογιάννης

Μετάφραση (Translate)

athens

Κυριακή, 20 Δεκεμβρίου 2015

Η έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου το 2016

           Εντός του 2016 το ηλεκτρονικό εισιτήριο          

eisitirio-diarkeia.jpg

EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ


 Ε ντός του 2016 εκτιμάται ότι θα τεθεί σε λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, Σύμφωνα με ενημέρωση του ΟΑΣΑ.
Η έκδοση ηλεκτρονικών καρτών πρόκειται να αντικαταστήσουν πλήρως τα χάρτινα εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του έργου ενέκρινε ομόφωνα χθες το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας.
Το έργο υλοποιείται μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) 12ετούς χρονικής διάρκειας μετά το πέρας της οποίας θα μεταβιβαστεί εξ' ολοκλήρου στον οργανισμό.
Για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προβλέπεται προμήθεια και εγκατάσταση επικυρωτικών μηχανημάτων σε όλα τα μέσα, εξοπλισμού ελέγχου κομίστρων.
Επίσης, οι πύλες εισόδου στους σταθμούς του μετρό και του προαστιακού σιδηροδρόμου θα αντικατασταθούν με «έξυπνες κάρτες», τις οποίες ο πολίτης θα «φορτίζει» για να πληρώνει αναλογικά με τη χρήση.
Αφορά στο σύνολο των μέσων αστικών συγκοινωνιών (λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ, μετρό), αλλά και του προαστιακού σιδηροδρόμου, και θα αποτελέσει το έναυσμα για την χρέωση βάσει της απόστασης και της συχνότητας χρήσης.
Το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 58.800.000 ευρώ, εκ των οποίων το 49% (28.812.000 ευρώ) χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και το 51% από ίδια κεφάλαια της αναδόχου εταιρίας (ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή και η νοτιοκορεατική LG).

_________________
από την : efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου